Helg utflykt till Spinneriet!

Vilken härlig lördag med underbara möten i butiken vi haft!
Såå roligt att träffa så många stamkunder, nya kunder och att få vara i denna underbara miljö. Här känner jag att jag/vi har tid för kunderna bättre än i stan och att människor i allmänt är mycket mindre stressade här.
 
Denna veckan så har vi fått påfyllt med en hel massa fint fån våra inköpsresor.
Vi har fått nyheter från danska Gatenoir med helt underbara nya serier porslin i art deco stil, nya glas mm. Våra vackra och helt fantastiska altarljus är åter i sortimentet med sitt vackra spetsmönster för dig som efterfrågat. Sedan har vi fått påfyllning av Kerstins ljuvliga dofter från Toscana också.
 
 
 
 
Min absoluta favorit i doft ljust nu är Eau de Cologne Rose D`italia med sina härliga doftnoter såsom Skogsfrukter, Viol, Saffran, Trädgårdsros toppat med Honung. Den har jag på mig var dag och doften sitter i sååå länge. En anrik doft från 1925 och vi är inte så många som bär den och det känns extra lyxigt!
Pris 698kr och pumpen 98kr
Finns på vår webshop för dig som har svårt att komma ut till Spinneriet.
Finns även i fler ljuvliga dofter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Njut nu av din kväll!
För dig som är sugen på en utflykt och ett besök till oss så har vi numera
söndagsöppet mellan 12-16:00
Välkommen!
//Pia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback