Lets move to Spinneriet!

 
Nu har vi/jag firat 25 år i stan och 18 år på Kungsgatan och nu är det dags för ett nytt kapitel för mig och Grönbergs Interiör! :)
Efter ca 2 års funderande om vad jag vill göra med företaget och dess utveckling mm.  och för att tycka att det fortfarande är roligt och kunna behålla min positivitet och kretivitet så måste jag byta location till en mer passande och inspirerande miljö än ett nyöppnat Lidl som granne.
Då blev det underbara Spinneriet i Lindome med andra kreativa företag och duktiga kreatörer i huset och Kajsas ljuvliga resturang Lilla Spinneriet som granne.
Fått en underbar lokal i markplan med egen ingång och en utsida att göra något fantastiskt med...
Hoppas att Du följer med mig dit på min resa på det nya året!
Så passa på att komma till Kungsgatan innan vi stänger vid årsskiftet!
 
Njut av din kväll!
//Pia
 
 Butiken är nyskyltad, välstädad och en hel massa nytt att inspireras av!
 
 
 
 Blomster från mig till dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med flytt!! Säljer du Lisbeth dahl-väskor eller kan man beställa det via dig? Är ute efter en clutch.. :)

Svar: Lisbeth Dahl har gått i konkurs sedan några år och det finns inget kvar från dem tyvärr.Trevlig kväll!
//Pia
Grönbergs Interiör

2018-10-23 @ 00:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback