Nytt år med nya möjligheter!

Hoppas att du fått en fin start på ditt nya år och att 2017 hade lite av det du föresatte dig!
 
Själv är jag mycket förhoppningsfull inför 2018 och hoppas att Du och mina andra kunder fortsätter att komma och handla och inspireras i den fysiska butiken. 2017 var ett tufft år för handeln och extra dåligt för oss i innerstaden med mycket mindre parkeringar, dyrare också för den delen och alla uppgrävningar runt om i stan som gör det svårframkomligt. Näthandeln tar styggt på dem fysiska butikerna och många prioriterar bort det fysiska mötet i butiken för att det är mer tidskrävande än att handla på nätet. Många av mina kunder har kommit mer sällan pga av ovan påstående, sjukdom eller flytt och det är svårt att få in lika många nya kunder.
Jag har verkligen lurat fram och åter hela 2017 på om jag kan ligga kvar på samma ställe eller om Grönbergs är passé och ett minne blott. Vill ju gärna ligga i innerstaden och tycker det är viktigt att Göteborg har en fin innerstad och inte det blir som i många andra städer att butikerna ligger utanför i olika köpcentrum...
 
Jag har börjat och göra om i butiken och får fortsätta i samma anda detta året till en mer påtaglig insprationsbutik så att jag kan få fortsätta att göra det jag tycker är roligt!
 
 
Tack för att Du gjorde 2017 möjligt att kunna fortsätta ett tag till...
Väl Mött!
//Pia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback