Ljuvlig talk inför Göteborgsvarvet!

Nu börjar nya vecka och sista uppladdningen för dem som springer varvet på lördag! Hoppas på vackert väder så att det blir en publikfest och en härlig lördag i många bemärkelser.
 
I fredags unnade jag mig en ny talk och denna gången blev det den rosa....
Det bästa jag gjort när jag började använda den regelbundet  förra sommaren! Perfekt när jag löper i skogen eller bara när det är en varm sommardag. Jag svettas inte på samma sätt och fantastiskt i knäveck, fötter mm 
Inga skav! Doften av den rosa är helt ljuvlig och jag som älskar det bäriga toppat med viol och Ros kan inte önska mig bättre....
 
 
 Noter av: Ros, Skogsfrukter, Viol, Saffran, Guaiacträ, Patchouli, Mysk, Honung
 
 
Kroppstalk från Wally Cosmetici, med en pudrig doft av ros 150g. Applicera lätt efter dusch och bad med den mjuka silkespuffen. Talket absorberar fukten och gör huden mjuk, len och väldoftande.
 
Rostalken på webshoppen
 
Finns i 2 dofter till. Lavenda och Classica!
Pris 475kr
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en underbar start på din nya vecka!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback