Doftpåsar!

Nu har jag hunnit att lägga upp alla våra doftpåsar på nya webshopen för dig som inte kan komma till butiken och handla så ofta! Har beskrivit varje doft och dess noter för dig som är intresserad. Hade själv ingen aning vad tex populära Paris hade för doftnoter men nu har jag lärt mig det också!
 
Kunskap är inte svårt att bära på!
 
 
 
Bergamott och Mandarin i basen och sedan toppat med Persika, Aprikos och Vaniljchoklad.
 
 
Här hittar du doftpåsarna på webshoppen!
 
    
 Ljuvlig motiv med lika ljuvlig doft av underbara Mimosan
kombinerat med Gardenia, Röda Rosor, Sandelträ, Vanilj och Mysk.
 
 En härlig frisk/söt doft av Granatäpple toppat med friskt grönt äpple.
 
En sofistikerad doft av druvor från Toscana. Något söt!
Min personliga Favorit! 
 
 
 
 
 
 Ljuvlig fräsch doft med noter av Jasmin, Ros, Citrus, Ylang Ylang och blandade tränoter.
 
 


Perfekt att använda i sin Walkin Closet, badrum eller i mindre utrymmen.
Hållbarhet ca 3-12 månader beroende på värme, ljus mm
När det gått ett tag och du känner att det doftar mindre så är dem perfekta att lägga under diskbänken eller i dammsugarpåsen när du byter till  en ny. 
 
Njut nu av eftermiddagen i det ljumma sommarvädret!
 
//Pia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback