Söndagsfägring!

 
Hoppas att din helg varit skön och att du tagit hand om dig på bästa sätt!
Har samlat krafter och börjar göra mig redo inför nya inköpsresor och för att fylla på min kreativa ådra...
 
 
Har idag varit och köpt in nya blomster för veckan så att vi får en bra start imorgon när vi får besök av Carita som skall vara kreativ och måla ett mönstrat golv i skylten...
 
 
En ny vacker ros fann jag...
Svagt bleklila...
 
 
 
Nu är skylfönstret tömt, tapeten bytt och...
 
 
 
Härliga dofter för kropp, själ och ditt hem...
Doften är vårt första sinne!
Underbar ekologisk rumsdoft med Lavendel och Pelargon i Basnoten...
 
 
 
 
 
Anemon, min nya favorit!
 
 
Njut av söndagskvällen!
Ta väl hand om dig!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback