Adventstider med mängder av vackra ting som förhöjer!

Sååå ledsen att jag inte bloggat men skar mig så illa i tummen så jag fick sy så det har varit lite kaotiskt på jobbet med allt som skall hinnas med och jag har inte kunnat använda min högerhand så bra.Som tur är så har mina medarbetare, nära och kära och familj ställt upp på mig! ♥
 
Utsidan är ljuvlig med allt det vackra inför advent så passa på att komma förbi!
Alla som handlar för mer än 500kr får en lott till vår Presentbox med ett värde för ca 4000kr!
 
 
 
Fyllt på med vackra glasklockan...
Perfekt i alla ljusstakar för det lilla extra!
Pris från 98:-
 
 
 
Ljuvliga Coupeglas är påfyllt och snart tillverkas dem inte mer!
Pris 795:-
 
 
 
 
 
 
 
 
Lådan med ljuvligheter i.....
En lott och nden är din!
 
På fredag har vi erbjudande på Mateus och andra fina erbjudande i samband med Black Friday!
 
Njut av din onsdagskväll!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback