För alla sinnen!

Hoppas att din vecka har varit till belåtenhet hitills! Vädret pendlar men så länge det går mot ljusare tider och det inte spöregnar så är jag nöjd!!!
Vårt första sinne är doften så det betyder att när vi känner en doft så kan vi få en känsla av förnimmelse, nostalgi eller obehag beroende på vad vi tidigare upplevt! Mycket spännande tycker jag när jag tänker närmare på vad för noter som tilltalar mig och varför min favorit från Wally "Divino", den gudomliga gör mig så nostaligisk och glad!Kom förbi och dofta så hjälper vi dig mer än gärna att se vad som tilltalar just dig!
 
 
 
Vi har fått in en hel massa franska tryfflar som också smakar gudomligt och är ett av våra andra sinnen.
 
 
 
Sedan litet vacker blomsterfägring till DIG från mig till ytterliggare ett av våra sinnen....
 
 
 
Ta nu väl hand om dig, njut av din torsdag!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback