Ljuvliga dekorägg att fylla med sött i...

Veckan har bara sprungit iväg och jag har inte hunnit med allt som jag önskade göra...
Kärt besvär! Jag får fortsätta imorgon att fixa det som inte hanns med idag, härligt att inte det blir långtråkigt i alla fall...
I helgen som var blev det nya alster gjorda i påskens tecken! Denna kollektion blir tillägnad min vän Marianne som gick bort i somras där ett flertal av hennes bijouterier finns med och som hennes fina man gav mig att göra något bra och vackert med!
Ta väl vara på dig och dina nära och kära för vi vet inte hur lång tid vi har kvar...
 
Sov gott och dröm sött!
//Pia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback