Vackra smycken i vår skattkista!

Hoppas att din midsommarhelg varit till din favör! Min har varit underbar med gott och blandat såsom jag älskar. Både med det tradionella sociala och lite vila med tid för eftertanke och så påfyllning av vacker natur med skog, grönska, sjö och blomster.
Imorgon börjar arbetsveckan igen för många igen innan semestern startar. Min semester har börjat nu så det blir lite sparsamakat med inlägg.
Fyllde på reaskyltfönstret i torsdags med massa nya fina kuddar, doftljus, rice melamin mm så det är värt ett besök för våra kunder!
Jelena har fått i uppdrag att fylla på med nytt under mina semesterveckor.
 
  
 
Min favoritring från Paris finns forfarande några ex kvar att handla och likaså mitt halsband i annan metall.
Pris 995:- Ring respektive halsband
 
 
Diademet har blivit en succé, roligt!
Pris 995:-
 
 
Mängder med vackra örhängen till både vardags och fest...
 
 
 
 Armband i vackra gnistrande kristaller....
 
 
 
Grönbergs egen favorit!
Finns i otaliga färger.
Pris 389:-
 
 
Natasha Farinas egen kollektion från Paris!
Finns allt från smycken, mattor till etuier...
 
Njut av din söndag och ta väl hand om dig!
Pia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback