Inköp och inspiration på Formexmässan.

Alltid lika inspirerande att få komma til vårmässan för att få påfyllt i sin kreativa hjärnbank, träffa kollegor, leverantörer och spännande möten med nya människor. Känner mig så nöjd med denna inköpsresa! Idag är det sista dagen här och i eftermiddag tar jag tåget hem till Göteborg för imorgon bitti vidare till Paris och <maison et Objet mässan.
 
 
 
 
 Är helt inne på glas, spegelglas och det finns så mycket vackert och roligt att köpa in...
 
 
 
 
 
 
Dessa fina necessärer blev jag sugen på, får se om det blir av idag eller efter Paris som hägrar...
 
 
Kristinas saker från Wally, Prodotti di Toscana är väl representerade på inspirationstorgen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta vackra bord blev inhandlat!
 
 
 
 
 Dessa underbara plädar som vackra karameller fick också följa med hem, dock inte i resväskan!
 
Njut av din fredag och ta väl hand om dig och unna dig själv något du längtat efter,.
Kanske en paus, ett bad, en god middag eller något sött!
Sött skall sött ha, brukar jag tänka!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback