Fredagsmys!

Ledsen att jag bloggat så dåligt det sista men tiden har inte räckt till alla sociala medier utan jag valde att vila upp mig efter julruschen, mysa och bara få vara. Sedan har det varit lite inventering, pappersarbete och fixa i butiken nu när jag kom åter... Men vad mysigt och roligt att vara tillbaks igen. Matilda och jag har storstädat och fixat nytt i butiken så nu känns det härligt igen. Vi har sänkt priset på lite mer saker så välkommen in!
 
 
Njut av din fredagskväll!
//Pia
 
 
 
En skapelse som jag gjorde idag till en bekant och kund från Stockholm som ville ha något färgstarkt och fantastiskt till en begravning idag!
Underbara blomster är alltid en lisa för själen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback