Vackert för själen!

Hoppas att du haft en härlig dag och fått lite känsla för att våren är på väg. Ljusare dagar och fågelkvitter gör det lite lättare att komma upp och starta dagen...
Haft en mycket bra vecka med mycket att göra både med nya varor, nya miljöer i butiken och mycket trevliga kunder från runt om i landet som kommit för att besöka oss och handla en hel massa fint!
Känns fantastiskt att det finns så mycket fantastiska människor som kommer förbi och ger oss så mycket feedback, uppmuntran och glädje, alla dessa fantastiska möten som jag och mina medarbetare får uppleva var dag i butiken. En ynnest helt enkelt!
 
 
Nu när det är fredag snart och helg så passar jag på att visa en favorit från Paris. 
En färgsprakande och gnistrande juvel...
Pris 1095:-
 
 
 
Mängder med vackra armband för dig som älskar att smycka dig...
 
 
En vacker blomma från mig till dig!
Kram och Natti Natti!
//Pia
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback