Vi söker personal på Grönbergs Interiör!

Denna veckan försvann i ett nafs... Tiden har inte räckt riktigt till för allt som jag hade planerat och även velat göra men så är det i livet ibland. Så jag tänker att jag är glad för det som blev av och inte bli stressad över dem saker som inte hanns med. Nästa vecka så kanske jag hinner dem och lite till...
 
Jag hann i alla fall att lägga ut att vi söker extrapersonal inför hösten som antingen är utbildad butikskommunikatör eller florist i fall du känner någon käck som älskar människor...
 
 
 
 
 
 
 
Denna veckan så har jag koncentrerat mig på blomsteravdelningen som behövde en rejäl ansiktslyftning...
Kommit en bit på väg!
 
Njut av det lilla som är kvar av söndagskvällen!
Sov sött!
//Pia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback