Underbar Talk som påminner mig om en svunnen tid!

Hoppas att din helg varit bra! Själv har jag varit långledig och varit på utflykt som gav massa ny inspiration, kraft och energi! Så nu är jag laddad inför den nya veckan.
Nu är det många som legat i hårdträning inför lördagens Göteborgsvarv, själv blir det bara att titta och heja på.
För dig som hoppas på en riktigt varm lördag så kan jag rekommendera och det allra varmaste denna talk från Italienska Wally att puffa på känsliga delar som svalkar gott, perfekt nu hela den vackra, varma sommaren som komma skall...
 
 
 
Ekologisk, som finns i tre ljuvliga dofter!
Pris 475:-
Allt från innehåll till pudervippa och ask tillverkas i Italien!
 
 
Njut nu av din måndagskväll!
Ta väl vara på dig!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback