Paris...

Idag är vår sista dag i Paris och det känns både lite vemodigt men skönt att få komma hem med allt fint i väskorna och hem till mitt älskade Göteborg!
Igår fick jag köpt 80% av julen 2015 och satt temat och känner mig sååå nöjd med mina bra inköp. Hittade ju en ny leverantör förra året som hade mycket fint i år i sin monter och det känns roligt att få sätta igång hjärnas kreativitet med att göra en ny fantastisk jul! Skönt också att det är långt fram så vi kan njuta av vad som komma skall med en ny underbar vår och sommar.
 
 
 
 
 Hittade mycket fina armband som fick följa med hem till butiken.
 
 
 
 
 Vi hann med en tur på vackra gatan också!
 
 
På mässan stod våren i full blom!
 
 
 
 
 
Vår leverantör Claus Porto hade byggt väggar av sina vackra förpackningar.
 
Nu bär det ut till mässan en sista gång idag för dem sista inköpen.
Ha en härlig dag och njut av den för den kommer inte åter!
//Pia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback