Drömmer mig bort för en stund...

Igår fick jag besked från min kära väninna och vän i branchen att hon bokat resa och följer med mig till Paris och är min assistent under mina 5 Parisdagar...
Känns sååå roligt och skönt med lite hjälp på alla mina upptåg. Helena håller reda på mig och tar hand om loppisfynd, registrerar belopp, kvitton mm och är mig behjälplig på mina smyckes/accessoarinköp och på Maison & Objet mässan.
 
 
 
 
 
Tagit en extra dag som jag tänkte utnyttja till att utforska nya kvarter i Paris och lite egen privat tid...
 
 
 
Vacker trappa i Monmartre...
 
Kanske en tur i vackra och nostaligska Magasin du Printemps som är ett rent nöje...
 
Idag är det underbart väder och skall inte drömma mig bort allt för långt och
Paris i september utan njuta av augusti och idag först. En dag i sänder...
Njut av din dag och allt det positiva runt dig!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback