Njut av din Tisdag!

 
En ny vacker morgon att vakna till, så härligt! Det är dem små sakerna i vardagen som vi måste lära oss att njuta och vara tacksamma för men som vi ibland glömmer bort för all stress och annat som bara "måste" göras.
Jag försöker att tänka bort alla måsten och vända dem till att jag vill göra det... Ibland lättare sagt än gjort men övar på det var dag!
Skänker dig lite vardagslyx i vacker inspiration!
 
 
 
 
 Ljuvlig Hortensia i kruka som skiftar i olika lilarosa toner.
Pris 159:-
 
Vi har fått in mycket vackra servietter med underbara motiv.
 
 
 
Nya kort från Paris!
Pris 59:-
Perfekt att sätta sig ner och skriva några rader till en kär vän eller gammal släkting.
Mysigt att få ett brev väntandes när man kommer hem...
 
Nya tvålar från Claus Porto som doftar underbart och löddrar så härligt!
Claus Porto är Portugisiskt företag som tillverkar fast och flytande tvål, doftljus mm.
och grundades i slutet av 1800-talet.
Pris 98:-
 
 
 
Vackra blad från Höstanemon från mitt kära land.
Blir så vackert i våra buketter.
 
 
Längtar och börjar planera min Parisresa...
Härligt att ha något att se framemot!
Njut av din dag!
//Pia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback