Inspirerande för själen!

På lördag så har vi fått i uppdrag att göra 7 likadana brudbuketter till ett hemligt bröllop så nu har vi fullt upp att snitta alla blomster som vi varit och hämtat idag! Spännande! Kommer att visa bilder på det i efterhand så att du kan kika på resultatet! 
 
 
 
 En liten bild från mitt lilla land, där jag var och vattnade igår!
Sålde ju dessa fontäner förut och jag är såå glad för min varje år som jag tar fram den.
 
 
 
 Nu har vi färsk lokalodlad och ekologisk mynta igen från Härryda!
Så vackert i våra buketter!
 
 
 
 
 Nu har dem underbara tvålarna från Claus Porto kommit i små gästtvålar.
Går att köpa separat eller i låda!
Pris 55:-/st eller 398:- för alla 8st i en låda!
 
Njut av din dag!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback