Tar sikte på Paris!

 
 
Om två veckor är det redan dags för Paris och nya inköp för både vår och julen 2014 och det känns mycket spännande! Det blir även lite tid för inspiration, nya inköp av smycken och loppis! Jag ser framemot ett riktigt bra 2014.
 
 
 Hoppas att få hitta många vackra saker relaterade till mitt älskade Paris!
 
 
 Ovan var en inspirationsbild jag tog förra gången jag var i Paris i skylten på Repettobutiken i Marais.
 
 
 
 
Vi har fortfarande kvar lite av våra vackra ballerinaskor för dig som är sugen...
 
 
Njut av din dag idag så mycket som det kan tänkas göra...
//Pia
 
 

Kommentarer
Postat av: Therése S

Vilken ljuvlig balettklänning!

Svar: Det bor en liten prinsessa i oss alla tror jag....//Pia
Grönbergs Interiör

2014-01-07 @ 15:03:27
URL: http://butterflyliving.blogg.se
Postat av: Therése S

Vad tar ni för era ballerinaskor?

Svar: 495:- är priset!Bästa Hälsningar
Pia
Grönbergs Interiör

2014-01-10 @ 09:48:31
URL: http://butterflyliving.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback