På väg till Stockholm och nya inköp!

Årets mässa heter Daydream, och kort och gott betyder att vi är dag drömmare allihopa och det låter härligt tycker jag!
Det här med trender är inspirande men mer för mig en fingervisning att jag själv och mitt team på Grönbergs är med och faktiskt skapar egna trender och att vi är på rätt spår.
Sedan ärdet ju så att det som är roligast och att du får ett vackert hem som du själv trivs i är ju att du får det personligt och att det är din själ i ditt hem. Mitt hem är mitt slott!
 
Det drömfrämjande lanskapet färgläggs i en palett av kombinationer: lugnas pasteller med rena neutraler, rosa nyanser ton i ton där något kittlar ögat, milda nyanser med knalliga starka accentfärger.Såväl mjukt fulsnyggt som uppfriskande piggt.
Matrialen är pudermatta textiler, lackade, transparanta eller perforerade ytor. Glas, keramik, vit marmor och ljusa träslag i tidigare oprövade konsellationer.
 
 
Nedan är lite inspiration från mig till dig!
Bilder från mässan kommer snart!
Ha en underbar dag!
 
//Pia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback