G&C Interiors på Parismässan!

 Härlig inspiration och mycket fint har jag hittat nu dessa dagar i Paris! I dag skall jag ut till mässan och köpa in julen 2014. Var i förrgår och tjuvkikade och det var sååå mycket fint att det blir som en dans att köpa in den nu!
Fick önskemål om att jag skulle visa lite från G&C montern här i Paris så nedan följer lite bilder.
 
 
 Ny fågellampa!
 
 
 
 Grith som äger G&C älskar färska blomster och hela hennes monter var full av vackra sorter!
 
 
 
 
 
 Lite konstgjort i blomsterväg fanns också!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ha en bra start på din nya vecka!
Att börja min i Paris är en bra start för mig, Härligt!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback