Äntligen har vi fått in dessa ljuvligheter.

 
 
Häromdagen fick vi in dessa vackra klänningar och en ljuvlig modell på brodyr med halsknäppe som jag visade när jag var på en av mina inköpsresor i januari. Vi hann knappt packa upp dem sex olika modellerna på klänningarna förrän 2 var sålda. Såå vacker bara att ha hängandes på en vacker galge istället för en tavla eller för att ha på vid särskilda tillfällen. Dem är gjorda så att dem har den där antika vintage uttrycket. To Die for!
Jag säger som jag brukar: Jag tror det bor en liten prinsessa i oss alla flickor oavsett ålder och yttre stil!
 
 
 
 
Spetsbrodyrkrage Pris 249:-
 
 
 
 Klänning
Pris 895:-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin torsdag!
Njut av din dag!
Hoppas att snart få se dig i butiken!
//Pia
(Ett hjärta från mig till dig i förskott!)
Tack för att du läser vår blogg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Therése S

Åh vilka ljuvligheter!

Svar: Visst är dem vackra! Försökt få tag i fler för vi har bara tre kvar nu! Ha en fin kväll!//Pia
Grönbergs Interiör

2014-02-13 @ 11:34:57
URL: http://femalecurves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback