Ljuvlig kroppstalk från Wally.

Ytterligare en härlig höstmorgon att njuta av! Det är vi värda!
Igår hade vi vårt årliga julplaneringsmöte inför vår julpremiär tisdagen den 22 oktober. Tiden är snart där, förstår inte vad som hände med september... Vi fick mycket gjort och vår kreativitet flödade och jag kände mig riktigt nöjd när jag gick hem igårkväll efter mötet fylld med ny energi och nya härliga idéer.
 
 
 
 
Nu har vi äntligen fått in ljuvlig kroppstalk för dig som efterfrågat...
Italienska Wally har återinfört en gammal klassiker i tre härliga och pudriga dofter.
Allt är gjort i Toscana från innehåll till design och puff!
Pris 475:- 
 
Från Wally kan du hitta allt från ljuvliga Cologner till rumsdofter.
Ovan är vår bstsäljare Pion i diffusers som avger en underbar doft i ditt hem.
Du reglerar doften med antal pinnar och hur ofta du vänder på dem.
Finns i två olika storlekar.
Pris från 495:- 
 
 
 
 
 
 
 
 Ljuvliga blomster från mig till dig!
 
 
 
 
 
 
 Tack för att du tar dig tid att läsa och titta in här på Grönbergs blogg!
Känns såå roligt att vi fått så många följare.
Ta vara på dig och din torsdag!
//Pia
♥♥♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback