måndag

Åh härliga måndag! Ny start på veckan och efter att ha varit ledig i några veckor så känns det extra roligt att återgå till lite rutiner i vardagen och mys i affären...Tog med mig det fina vädret hem så nu hoppas jag innerligt att vi i år får en fin sommar!
Nu bär det iväg till Hallarna för lite blomsterinköp och annat som behöver fyllas på.
Ha nu en underbar måndag och en riktigt bra start på din nya vecka!
//Pia
  
 
Butiken var verkligen i tipp topp form när jag tittade in som hastigast i lördags
så välkommen in och kika när du har vägarna förbi...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den höga ljusstaken, ser ut som det är glas med silverstänkt på. Så fin! Vad kostar den och har ni många av den?

Svar: Hej Sofia!Den är i glas/fattigmansilver. Priset är 249:- och det är den sista kvar.
Ha en fin kväll!
//Pia
Grönbergs Interiör

2013-07-08 @ 11:10:12
Postat av: Sofia

Neej! Går det att lägga undan? Jag kan komma in på onsdag! /Sofia

Svar: Såg ditt meddelande först nu??Sorry!
Den är kvar till dig!
Välkommen in! //Pia
Grönbergs Interiör

2013-07-08 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback