Nygammal skylt...

Idag vaknar vi till en dag utan regn ialla fall här i Göteborg. Skall bli mysigt att gå ner till butiken och jobba idag. Tänker ofta på hur lyckligt lottad jag är som har ett jobb som inte så ofta känns som ett jobb utan det är mitt stora intresse varvat men inslag av trevliga möten med människor och blandade göromål...
Kan tacka min mor som jag i redan tidig ålder såg hur hon alltid älskat sitt jobb och alltid gick iväg dit med lätta steg...
Nu har vi gjort om lite i lilla skylten men valt att ha kvar dem vackra mörka tapeterna men varvat med härlig färg!
Ha nu en riktigt härlig torsdag!
//Pia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vackra askar fyllda med ros och ingefärsbon bons från Paris.
Pris 249:-
Mateushyllan är vällfylld!
Välkommen in och titta på alla vackra kombinationer.
 
 
 
 
 
Nya kuddar från Fabric Copenhagen kanske...
 
 
 
 
 
 
 
Strutsfjädrar, Oooooh La la la
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback