Mimou på Formex.

Nu är det bara en liten stund kvar på min tågresa hem från några händelserika dagar i Stockholm. Känner mig inspirerad och hittat en hel massa fint som snart kommer att finnas i butiken.
Mimou ställde ut och hade en vacker monter med vackra miljöer, alltid lika roligt och inspirerande att träffa Malin som är idéesprutan i företaget.
Se nedan och njut.
 
 
 
Kanske inte mitt första val av färger men känns nordiskt fräscht och tilltalar många.
Var mer glad åt nedan broderi om man vill lägga lite mer tid än att skriva en lapp till sin älskling...
 
 
 
 
 
Malins textkuddar, alltid ett säkert kort.
En underbar kombo!
 
 
 
 
 
Grönbergs nya matta, en rosenkelim i en udda ljus färgkombination!
 
 
 
 
 
Vackra härliga färger på en specialkollektion.
 
 
Ha nu en härlig och mysig fredagkväll!
I morgonbär det av till mitt Paris.
//Pia 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback