Ljuvliga skatter från Paris...

 
 
Äntligen kom paketet från Paris igår med nya vackra örhängen som jag hittade på min inköpsresa i januari. Köpte ju bara med mig 5 par hem för att testa och vips var dem borta. Nu kom det lite fler av varje och i nya färger.
Det har ju varit många som efterfrågat dem så nu är det bara att komma och hälsa på oss och prova ut din favorit.        
 
 
 
 
Pris 375:-
 
 
 
 
 
 
Ljuvlig ask
Pris 98:-
 
 
 
 
 
 
 
Önskar dig en härlig tisdag i det vackra vårvädret!
//Pia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej , i vilket material är örhänget? är lite känslig. / ida

Svar: Vet bara att dem är nickelfria. Faridah som jobbar har sådana och hon är väldigt känslig oxå och det har gått fint. Dem vi köper av pratar bara franska så jag har tyvärr svårt med kommunikationen ibland därför vet jag inte exakt. Ha en fin dag! //Pia
Grönbergs Interiör

2013-02-27 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback