Nu lackar det mot jul!

Nu har jag haft en skön ledig söndag och tagit igen mig och idag har jag fått gjort allt pappersarbete som har legat och väntat så snällt på mig. Allt är fixat, moms och arbetsgivaravgift skickat och betalt, resten lämnade jag in till revisorn. Känner mig såå nöjd!
Flickorna hade fixat så fint i butiken, gjort om och tagit fram mer jul i butiken! Nu börjar vi tänka på att granen skall kläs, dörrkransen skall upp och det skall dekoreras lite mer och klapparnas skall inhandlas...
 
Vi har fått påfyllning av Voluspa som är en perfekt julklapp till både Mor, syster, dottern, bästa vänninan och kanske även till bror. Såå många killar som har varit inne i höst och handlat Voluspas doftljus har vi inte haft förut. Roligt! 
 
 
 
Voluspas doftljus är gjorda på naturligt Cocos och Aprikosvax och bara naturliga doftoljor.
Brinner fint och du behöver inte ha tänt dem särskilt länge för att sprida en härlig doft i rummet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har en hel massa vackra juldekorationer till din gran.
 
 
 
 
 
En vacker oemotståndlig kula från Paris med Paris...
 
Njut nu av det sista på denna måndagskväll!
//Pia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therése S

Älskar Voluspa!

Svar: Härliga doftkombinationer i vackra förpackningar.ha en fin kväll! //Pia
Grönbergs Interiör

2013-12-11 @ 12:35:31
URL: http://femalecurves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback