Teater är årets tema.

 
Tiden bara springer iväg när man har roligt och mycket att göra...
Kan jag få lite extra timmar på dygnet tack!
Äntligen lite bilder till mina trogna läsare
Efter mycket slit och gott sammarbete och många skratt kunde vi äntligen slå upp portarna i tisdags.
Det blev mycket lyckat tack vare alla fantastiska kunder som tog sig tid att komma och titta på avtäckningen och sedan mingla med oss i en härligt miljö,
 
 
 
Här står vi redo fem i sex!
 
"Marie Anoinette fick posera i stora skylten.
 
 
Angelica och Ida var ute och hälsade alla välkomna och bjöd på choklad innan öppningen.
 
 
Faridah i avtäckningstagen.
 
Lilla skylten.
 
 
 
 
Det kom otroligt mycket folk!
Såå roligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mamma Barbro har som vanligt lagat all god mat till oss under vårt hårda arbetspass och Helene har har hon likaså jobbat hårt under helgen med allt bestyr som skulle göras.
 
Nu är det en trött men glad Pia som skall gå och lägga sig! klockan har redan hunnit bli onsdag...
Sov gott!
//Pia

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

TACK! för en fantastisk tisdag med massor av inspiration.
Jag vet att vi frågade då men jag har redan glömt...namnet på parfymen Pia!
Njut av din semester du har framför Dig!

Svar: Tack själv att du kom och förgyllde vår kväll!Namnet på den som jag använder tänker du eller?
Grönbergs Interiör

2012-10-25 @ 17:00:20
URL: http://kapverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback