Duka med Mateus nu till advent!

Idag är tyvärr lika mörkt som igår, solen eller rättare sagt ljuset ville sig aldrig riktigt fram igår. Tyvärr! Vi får hjälpa det på traven med att tända vackra ljus istället och omge oss med vackra ting! Vädermänniska som jag är får jag ta i med tårna för att ens vilja krypa ur min sköna säng!
 
 
 
En näpen Helleborus, eller Julros som vi kallar den i Sverige.
 
 
Våra Hyazinter är lokalodlade och har en riktigt kraftig lök som ibland blir till 2 blommor.
 
 
 
 
Glad för att vi gjorde om för Mateus och det blev såå bra!
Vi fick påfyllning i fredags så nu finns det även lite i rött för dig som efterfrågat det.
 
Oändeliga kombinationer...
 
 
 
Ha nu en härlig tisdag och har du som jag det lite jobbigt med regn
och mörkerså får vi förasöka göra det bästa av det ihop!
//Pia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback