Vackra kuddkombinationer. Köp 5 st betala för 4st.

Efter vår kuddsuccé i höstas märkte vi att många av våra kunder ville göra om sina sängar och soffor och ha många läckra kuddar tillsammans istället för två skrämda i var sitt hörne. Som vi brukar säga på Grönbergs så vill kuddarna ha sällskap, ju fler desto lättare att få ett brett spektra och också att kunna binda samman rummet med de andra valda färgerna. Innan du bestämmer dig tänk då på vilken känsla du vill förmedla när du kommer in i rummet? Kom in och vi hjälper dig gärna med olika förslag. Just nu har vi kampanj där du väljer 5 st kuddar och får den billigaste på köpet.
Här nedan är lite inspiration på olika kombinationer.
Ha nu en mysig tisdag och glöm inte att njuta av din dag oavsett jobb eller annat.
//Pia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar era kuddar! Har varit inne och känt på dem och de är lika sköna att ta i som de är vackra. Kvalité alltså! Jag har köpt en stor underbar vit och skulle vilja köpa fler, men få avvakta ett tag tills lönen kommer...

2012-03-21 @ 20:45:30
Postat av: qi

Jag älskar era kuddar! Har varit inne och känt på dem och de är lika sköna att ta i som de är vackra. Kvalité alltså! Jag har köpt en stor underbar vit och skulle vilja köpa fler, men få avvakta ett tag tills lönen kommer...

2012-03-21 @ 20:47:16
URL: http://qi-izaella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback