Vintage á la Paris.

Vi hade en hektisk dag igår men fylld av inspiration och bra inköp! Dagen började med loppis som sedan blev en tur till våra smyckesleverantörer som sedan toppades med en tur ut till mässan vid femsnåret. En dag som avslutades med god mat och sedan stupade vi i säng helt färdiga.
Nedan är inspiration från gårdagens loppisinköp.
Som vanligt blir vi helt paralyserade av allt vackert och hur dyra priserna är.
Denna klänningen ville jag såå gärna ha med mig hem men tyvärr ville kvinnan
som sålde den inte ge mig något "bättre" pris...
Den här vackra flacongen fick följa med hem.
Prima ballerina...
Är en sådan "sucker" för gamla etuier och askar.
Fick tag i några som får följa med hem till Grönbergs.
Vacker spets i mängder.
Om du vill se fler bilder från loppisen kan du gå in och titta i albumet på vår Facebooksida.
Önskar dig en riktigt fin måndag och en bra start på den nya veckan.
//Pia och Faridah

Kommentarer
Postat av: marie-louise hallgren

Pia!

Jag vill sätta mig på första bästa plan till Paris och bara tillbringa dagar på en sådan loppis! Hallelujatime......

ML

2012-01-23 @ 18:35:27
URL: http://cosifan-romantikifrg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Visst är det inspirerande! Vi önskade bara att priserna var mycket, mycket lägre!

Ha nu en fin kväll!

Pia /Faridah i Paris

2012-01-23 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback