Ljuvliga blomster som balsam för själen.

Tisdag och idag började dagen tidigt med träff med extern revisor som skall kontrollera att lagret är inventerat rätt och riktigt på Grönbergs. Snart är alla måsten ett minne blott, nu när detta är gjort. Så härligt! Sedan är det bara sånt jag vill göra! Försöker byta ut alla måsten till sådant jag vill istället och det fungerar mycket bra. Hjärnan är lätt att lura!
Idag blir det lite blomsterinspiration från butiken. Det är något visst att ha förmånen att omge sig med så mycket vackra blomster. Det ärsom balsam för min lilla själ.
Ta väl vara på dig och njut av din dag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej! Jag har en till fråga :) kommer ni att ha rabatt på Mateus snart igen? Kram

2012-01-17 @ 12:45:50
URL: http://Http://blackribbon.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Jennifer!

Inget planerat ännu!

Vi har ju en del Mateus med gammal stämpel i botten på lagret som vi kommer att sänka men det blir efter jag är åter från mina inköp.

Är det något särskilt du söker så kan jag kolla om det kommer med på kampanj!

Ha det gott!

//Pia

2012-01-17 @ 14:01:01
Postat av: marie-louise hallgren

Så himla vackra och humoristiska tulpaner!

2012-01-17 @ 17:16:11
URL: http://cosifan-romantikifrg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Visst är dem. En ny sorts dubbel tulipan som man blir glad av!

2012-01-17 @ 19:21:04
Postat av: Jennifer

Ja, det är antingen ostronskålar i vitt, eller fjärilsskål i vitt. Något i den vita serien :)



// Jennifer

2012-01-18 @ 21:44:06
URL: http://blackribbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback