Sött för oss söta...

En ny härlig dag att vakna till, visserligen lite grådisig men mycket varmare och vår i luften. Så härligt! Det fortsatte igår att välla in nya varor och mycket fick vi packat upp och placerat ut i butiken, tyvärr hann jag inte ta bilder på allt fint som kom men det finns ju en morgondag.
Vill på mitt sätt bidra med att göra världen lite vackrare och även din dag så här är lite inspiration på vackert...
Blomster är alltid ljuvligt och något att inspireras av!
Vackra band kan jag inte få nog av...
Altarljusen är min favorit!
Tänder varje kväll och njuter av stunden.
En vackert arbetad skärm kan förhöja vilken lampfot som helst.
Välkommen in och njut med oss en stund.
Ha en fin torsdag!
//Pia
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback