Mateus Keramik i oändliga kombinationer!

I går fick vi för oss att det inte var fint i butiken någonstans och satte igång och göra både kort och långsiktiga planer med papper och penna. Vi tyckte det var rörigt och ingen röd tråd så vi planerade väl och satte igång med de kortsiktiga planerna och fick gjort en hel del innan hemgång igår. Resultatet blev uppröjning, omflyttning av 4 stationer och arbetet fortsätter idag.
Vi fick dukat om ett bord med nya pigga färger av Mateus keramik så att det skulle harmonisera med den gröna vackra miljön vi gjorde för två veckor sedan. Fast vi sålt Mateus så länge och jag själv har den hemma så tröttnar jag aldrig på mångfalden och de oändliga kombinationerna som går att göra. Härligt!
Färgprakt!
Ljuvliga Nejlikan i sorbetfärger som för mig tanken om en vår med mycket glass...
Keanorosen...
Ha nu en underbar onsdag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Marielle

Grönt och Rosa... det vackraste som finns!

2012-02-22 @ 17:52:53
Postat av: Anonym

En härlig kombo. Precis i min smak!

ha en fin torsdag!

//Pia

2012-02-23 @ 08:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback