Magiska stickor för att tända ljus i kylan!

Solig morgon gör stor skillnad på morgonkänslan, nu vaknar jag ju för det mesta på gott humör och positiv till min nya dag men vädret har stor inverkan på många av oss människor! Jag är en av dem! Lite lättare att hoppa upp ur sängen när det är ljust och solen värmer kinden när jag slår upp mina gröna!
Ljus tänder vi ju en hel del i detta land så då behövs det en vacker ask med stickor att ha liggandes brevid sitt lilla favoritljus. Vi fick in i tisdags en hel massa fina varianter.
Ny sorts näpen Primula får bli dagens blomsterinspiration.
Pris från 89:-/asken
Ha nu en underbar dag i det vackra och "friska" vädret.
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback