Skärmar á la Downtown Abbey

Igär kom det äntligen påfyllning av våra vackra skärmar som förra gången knappt hann komma in genom dörren innan dem var ute igen. Önskar att jag hade fler sådana produkter med den omsättningshastigheten...
Denna gången fick vi nya modeller i nya färger så det känns roligt! 
Extra roligt är att kunderna anammar denna mer svulstiga och dekorerade stil i minimalistiska lagom Sverige! Nu myser och trivs jag i en tid där tv serier som Downtown Abbey influerar och snart kommer en remake på filmen the great Gatsby där mycket är mer stilmässigt!
 
 
En vacker bukett av Ranunkler en present från mig till dig!
 
 
 
Pris 2995:-
 
 
 
Pris från 795:-
 
 
 
 
Pris 2295:-
 
 
Pris 795:-
 
 
Pris 1195:-
 
 
Pris 895:-
 
 
Pris 2495:-
 
 
 
Pris 2495:-
 
 
Pris 795:-
 
Pris 1695:-
 
 
Pris 2295:-
 
 
 
 
 
Ha nu en härlig onsdag och njut av mitt i veckan!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback