Bodouir Deluxe

Äntlig sol i sikte efter en regnig och murrig dag igår. Passar ju ypperligt nu när det är Garagesale i morgon lördag. Nästan allt är packat och vi har fått med oss lite godbitar från butiken som skall "slumpas" bort. Bland annat blir det lite Mateus skålar irregular i massa färger som tas med. Hoppas att få se dig där!
Äntligen fick vi en ny laddning av halsband från Bodoir Deluxe, vackra som få. Alla unika och nygjorda av gamla ting och bilder. Så vackra att alltid ha framme som en detalj på din lampskärm eller på en bricka när du inte bär det...
Enkel bild
Pris 1195:-
Dubbel bild
Pris 1495:-
Ha en underbar fredag och njut av din morgonstund och även resten av dagen!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Grönbergs! Tänkte be er om hjälp. Det är så att jag fick Mateus stora fjärillsfat i julklapp, men jag vet inte vad jag skall ha på/i det. Vill inte ha frukt i. Men tänkte att man kanske kunde ha andra saker i som ett snyggt prydnads fat. Men jag vet inte vad jag skulle kunna ha på/i. Kan inte ni hjälpa mig med lite bilder?



Mvh Jennifer

2012-04-27 @ 16:36:17
URL: http://blackribbon.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D

2012-04-28 @ 22:57:05
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Maria på inredningsvis.se

Vilken mysig blogg du har:) jag följer nu på FB.



Vill du ha lite inrednings inspiration, då kan du kolla in min blogg:)

ha en kanonvecka.



LOVE Maria på inredningsvis

2012-04-28 @ 23:34:10
URL: http://inredningsvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback