En dag i Köpenhamn.

En underbar dag igår i härliga Köpenhamn med mycket inspiration och lite inköp. Vädret var ju regnigt och blåsigt när jag startade i Göteborg men övergick till grått dis med uppehåll i alla fall. I dag fortsätter äventyret med mer inspiration som förhoppningsvis blir till nya kreativa idéer.
Balettskorna hade min väninna Lis väntandes på mig i hennes mysiga butik Akimbo.
Ett underbart rosfat fick följa med hem i väskan.
Leverantören finns i Paris så det måste kollas upp nästa gång jag är på mässa.
Lis har underbara kort i mängder som andas nostalgi.
Prima Ballerina...
Underbar vintagebutik med helt underbara kreationer.
Ett besök på G&C Interiors hos gulliga Grith blev det också.
Fick med mig alla kundbeställningarna och även lagt en liten order med nya vackra ting!
Ha en underbar onsdag och ta vara på din dag!
//Pia
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback