Mateus Keramik på Formex.

Idag har det varit en dag i kurerandets tecken! Sovit mest och hämtat kraft inför morgondagens arbete. Vädret har ju verkligen varit till min fördel, ingen lust alls att gå utanför dörren.
På mässan hade Mateus en stor monter där de visade sitt ordinarie sortiment samt det nya samarbetet Mateus meets Marcus eller tvärtom. Ny logga, ny keramik som Marcus tagit fram tillsammans med Theresa på Mateus.
Detta är gjort i tåligt stengods, handdoppat istället för handmålat så att det även skall kunna användas i restaurangmiljö.
Theresa, Marcus och jag...
Roligt att det dukas med detta på banketten.
Ha nu en riktigt fin måndagkväll!
Jag kryper nog tillbaks under täcket för att kurera mig.
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback