Inspiration Maison & Objet i Paris.

Nu är jag åter tillbaks till ett härligt höstigt Göteborg från min sista inköp och inspirationsresa. Paris var sådär härligt vackert som bara en sensommar bjuder på...
Det var mässdagar varvat med loppis, Paris stad slutligen toppat med inspirationsturer på väl utvalda ställen.
Med raska steg började vi i sexans Hall utav 8 gigantiska hallar.
Många montrar är mycket påkostade och otroligt vackra.
Även om inte produkterna alltid faller mig på läppen så finns det alltid något att inspireras över...
Många montrar är fyllda med konstgjorda blomster magnifikt arrangerade.
Det är nog bara i Paris som man väljer gult som "Färgen" som inspiration inför höst/jul-2011.
Här finns det något för alla!
Så läckert där det passar!
Har ju förkärlek för broderat.
Konstverk bakom glas...
Fåglar...
Mässan var fylld med glaskupor!
Allt är tillåtet att sätta under glas...
En favorit där en hel del pengar blev spenderade...
Julen i år på Grönbergs kommer att bli magnifikt sagolik!
Näpet sött i vackra förpackningar är på ingående.
Har köpt in lite vackert från denna helt fantastiska fransyska.
Kolla in deras hemsida och njut!
http://natasha-farina.com/
Känns roligt att få gå ner och jobba idag i mitt "Grönbergs" och träffa mina goa tjejer.
Ha nu en riktigt härlig dag själv!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback