Fabric Copenhagen, en riktig favorit!

Nu sitter jag på tåget på väg hem till kära Göteborg! Mässan är slut och nu är jag lyckligt fylld av ny inspiration och kreativitet med en tömd plånbok. Butiken kommer att fyllas med godsaker. Imorgon blir det vilodag för att kurera min förkylning sedan några dagars arbete i butiken för att sedan åka på ny resa till Paris på fredag.
Köpte bland annat från duktiga Anette på Fabric Copenhagen massa vackra plädar och kuddar för mys i höstmörkret.
Anette var så lycklig nu när hennes plädar och kuddar har uppmärksammats i fler länder.
Här på sista numret av Elle Decoration UK.
Nu är tåget framme!
Ha en fin kväll!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Lisa Engström

Hej Vad kostar överkast " Fabric Kopenhagen" för dubbelsäng? Jag är intresserad av att köpa ett eller två.



Mvh Lisa Engström

2012-02-14 @ 21:51:51
Postat av: Anonym

Hej Lisa!

Det beror på storlek och om du vill ha silke/silke

eller silke/sammet.

Storlekar

enkel

dubbel

och extra stor dubbel.

pris från 2995:-

Ring till butiken 031133943 om du vill veta exakt och idag! Är inte i butiken förrän imorgon torsdag!

Ha en fin dag!

//Pia

2012-02-15 @ 09:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback