Nu har vi slagit upp portarna för jul!

En trött men lycklig Pia sitter nu framför datorn. Äntligen allt på plats och invigningen avklarad. Igår blev en dag i vilans tecken men idag blir det vanligt "butiksarbete" som gäller.
Varje år säger kunderna angående vårt tema och skyltning: hur skall ni slå förra året? Det vet vi ju aldrig men på något sätt känns det sista alltid bäst. Vi finslipar och utvecklas och kreativitet och inspiration handlar ju om nytänkande, trender och att utvecklas så det blir bara helt enkelt bättre...
Årets huvudtema "Paris" är ju inspiration från Faridahs och min resa dit i början av året när vi var på en inköp och inspirations resa dit. Vandring i Marais, Latinkvarteren och mycket mycket mer.
Välkommen in och frossa i allt vackert magiskt som finns innanför!
Årets färgtema:
Olika svaga rosa toner, champagne, guld, silver creme med accentfärgerna svart och mineral.
Här vill jag bo...
Finns det något vackrare än altarljus som brinner till ett spetsmönster.
svensktillverkade i 100% stearin.
Bandhyllan är välfylld.
Dekorationer i mängd!
Välkommen in och frossa!
Vackra kuddar från Mimou och Fabric Copenhagen.
Vår franska dam.
Lyktor i guld, rosa och fattigmanssilver.
Pris från 59:-
Fantastiska vägglampetter från frankrike.
Finns i två storlekar.
Paketinslagning är vår passion.
Full kö utanför precis innan avteckning.
Berättar i år lite om vårt tema.
The dreamteam!
Mina fantastiska medarbetare som slitit hund hela helgen.
Även fotografen...
Fotografen Rafael ville posera i soffan och givetvis ficka han in mig där också det allra sista innan hemgång när musiken tystnat...
Ha nu en riktigt fin dag!
Hoppas att snart få se dig i butiken!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Frieda

Fantastiskt!! Ni är så duktiga. Vi hade inte möjlighet att komma i Tisdags men känner jag min familj rätt så kommer vi in vilken dag som helst. Kram

2011-10-27 @ 09:28:30
Postat av: Anonym

Saknade er! Du/ni är så välkomna när ni har tid!

Kram Pia

2011-10-27 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback