Nyskyltat med Mateus keramik.

Måndag förmiddag, en ny fräsch start på en ny vecka. Väderperson som jag är får jag intala mig om att hösten alltid är mysig även om det regnar och blåser friskt...
Lilla skyltfönstret blev omskyltad i förra veckan av Tina med lite input och hjälp av Faridah. Temat var Mateus med en maskulin toutch och att utnyttja och använda varugrupper som är viktiga för oktoberförsäljningen.
Det är mycket att tänka på när det skall skyltas om!
Äntligen har vi fått in vår vackra hundlampa igen.
Dock endast i två exemplar.
Pris 2995:-
Mateus keramiken lika inbjudande som vanligt.
Alltid en oändling variation av kombinationer...
Vi erbjuder just nu 20% rabatt på större delen av Pottemakarens sortiment.
Handdrejade krukor och fat som patineras och bara blir vackrare med åren...
Lite som vi människor!
Vi har fått in nyheter bland både lampfötter och skärmar från bland annat Lene Bjerre i Danmark.
Nu behöver vi ljuset som allra mest den kommande perioden.
Nya vackra tallriksunderlägg från Lene Bjerre.
Pris 135:-
Ha en underbar måndag och försök göra något litet mys du längtat efter.
Det skall jag göra!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback