Känsla för detaljer!

Har nu haft en ledig och mycket skön långhelg och idag börjar "allvaret" igen med att jobba i butiken igen! Kul för mig att jag hittat min plats i livet med ett jobb jag älskar.
I dag börjar dagen med bloggande sedan blir det en tur till "pappersleverantören" för att fylla på med lite emballage och annat smått och gott sedan blir det butiken med sälj och annat mys!
Faridah gick loss med kameran och fotade detaljer i närbild och lämnade över med ett leende. Alltid lika roligt att få kameran fylld ovetandes om vad och sedan får jag göra något utav det, lite utav en sport har det blivit...
Se nedan på lite detaljer från Grönbergs måndag och njut och inspireras!
När jag nu varit borta några dagar är det alltid extra roligt att komma tillbaks och titta på butiken med nya ögon, då ser jag också varorna, detaljerna och butiken på nytt!
Ha nu en riktigt härlig tisdag och njut av den!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!

Fantastisk blogg med massor av underbara saker. Nu saknar jag bilder på buketter och blommor ni gör så fantastiska saker.

Ha en solig och varm dag

Hälsningar Susanne

2011-05-31 @ 09:33:28
Postat av: Anonym

Tack Susanne!

Vad roligt att höra!

Lovar att fixa mer bilder på våra blomster!

Ha en fin kväll!

//Pia

2011-05-31 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback