Små detaljer som förhöjer!

Ännu en solig morgon att vakna upp till, härligt! Hoppas att din helg var så där skön och mysig som du önskade! Själv är jag mycket nöjd med min, utvilad och laddad med ny energi för den nya veckan!
Vi fick gjort allt vi önskade och lite därtill under vår förra arbetsvecka, bland annat fick jag storstädat vårt 20-tals rum som jag haft på mitt samvete ett litet tag...
Vi fick ju mycket vackert från både Miss Etoíle och Lisbeth Dahl och som för mig och många andra är det ju mycket lättare att städa när man har nytt att plocka fram!
Flacon Pris 179:-
Härliga doftljus/handtvål från Claus Porto
i ljuvliga doften Madrigal/Näckros
Pris 198:-/345:-
Söta underlägg i glas.
Pris 69:-
Små strutsfjädrar
Pris 39:-
Vacker adressbok med fantastiska bilder från boken
Romantic Style
Pris 249:-
Vackert flätad metallram
Pris 375:-
Vackra ramar i två olika storlekar
Pris 275:-/298:-
Söt liten ram från vår Parisresa
Pris 179:-
Vintage spegelbricka/Paris
Pris 498:-
Glasburkar i rosa fattigmanssilver
Pris 298:-/398:-
Ljuvlig fågelljustake
Pris 2250:-
Pumpaglaslyktor i fattigmansguld
Pris 98:-
Blekrosa lykta i glas
Pris 69:-
Vackra motivkort
Pris 39:-st
Set om 9st
Pris 300:-
Önskar dig en riktigt bra måndag och start på din nya vecka!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback