Blomsterinköp!

Har min söta väninna Lis här från Köpenhamn i helgen och snäll som hon är följer hon med och hjälper mig på söndag morgon när blommorna måste inhandlas. Egenföretagare som hon själv är så vet hon att det är alltid något jobb som måste utföras även när det är söndag! Vi fick snittat och fixat det mesta när vi kom till affären och sedan hade vi fri tid tillsamman med bland annat loppis, fika och annat mys som vi hann och klämma in innan dagen var slut.
Här är vår vagn med de vackra blommorna vi plockat till oss.
Ljuvliga Rosor
Rosen Upper Secret
Alltid en favorit, Viburnum.
Papegojtulpan
Ranunkler
I dag blir det en kort dag på jobbet så att Lis och jag kan spendera lite mer tid tillsamman innan hon skall hem till sin mysiga affär Akimbo och sin vardag i Köpenhamn!
Hoppas nu att du får en härlig måndag och glöm ej bort att njuta av dagen för den är ju din!
//Pia

Kommentarer
Postat av: lis

tak for en herlig og mysig weekend søde Pia, kram fra alle i København

2011-03-15 @ 22:41:58
URL: http://butik-akimbo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack själv för att du är du min söta vän!

Tack också för fin hjälp med blomterinköpen, du är bara bäst!

Hälsa alla i vackra Köpenhamn!

Puss o Kram

2011-03-16 @ 10:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback