I sommarens soliga dagar...


Sommaren fortsätter med varma vindar och salta stänk från havet. I butiken är vi redo för en ny vecka i sommarens tecken. Här blomstrar det av blommor, fina erbjudanden och härlig inspiration!



En titt utanför butiken...



Härligt färgsprakande Dahlia!





Nu har vi fått in nya underbart fina servietter till butiken. Redo för picknick och kalas ute i det gröna!
Som erbjudande denna veckan har vi "Tag tre, betala för två", på vissa av våra servietter.



Servietter till alla tillfällen! Vilken är din favorit?







Vi har vackra, fräscha buketter och knyten redo i vår blomsteravdelning i ljuva toner av rosa, lime och ett stänk av jordgubbsrött.



Härliga buketter!



Blomsterknyten är den perfekta presenten till dig själv eller till vännen din.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-10 @ 23:55:14
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Anonym

Tack så mycket det värmer att höra att du gillar oss:) Tyvärr, vet jag inte varför det inte går,och jag har inte hört någon som haft problem. Jag hoppas du får det ordnat snart.Önskar dig en riktigt fin måndag!



Varma hälsningar

Faridah

2011-07-11 @ 13:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback