Porlande vatten...

Det är något särskilt med ljudet av porlande vatten, för mig ger det en känsla av ro, natur och positivitet. En härlig kombination!
Vi har ju haft genom åren lite olika varianter på springbrunn/fontän, alla lika enkla. Det är bara att fylla på vatten och sedan plugga in kontakten. Sedan får du det vackra ljudet!
Nu har vi denna vackra springbrunn på fot i rost. Erbjudande på de få ex vi har kvar är 1295:- istället för ordinarie 1995:-
Vi har fyllt på med vackra växter och fått en ny sändning av Madonnor, både i denna vita men även i rost.
Ha nu en fin torsdag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Therése

Hej, gör en nostalgitripp in i er blogg.. Bodde i närheten av er butik för ett par år sedan, längre ner på gatan mot vattnet till (Ingenjörsgatan 7). Släntrade ofta in hos er efter jobbet, om jag behövde en stund för att bara vara och landa. Det var en av mina favoritställen i Göteborg att gå bland det vackra hos er och drömma mig bort för en stund.. Kom ofta hem med någon av era vackra blommor i en påse =) Numera bor jag i Trollhättan och försöker själv starta upp en butik, med allt vad det innebär. Känns positivt att se hur många år ni har funnits och att det går, bara man håller med ett bra sortiment och har ett öga för vackra miljöer. Tack! /Therése

2011-07-23 @ 10:51:56
URL: http://anno1900.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback